Facebook Linkedin Twitter
3 gangen Paasdiner: 3 gangen Paasdiner

3 gangen Paasdiner

Wil jij iets lekkers op tafel zetten met Pasen? Maar wil je ook gezond eten en niet al te lang in de keuken staan? De kindereetcoaches van Spruitjes en Zo! helpen je en eindje op weg, met 3 heerlijke gerechtjes. Een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Lekker, makkelijk en gezond. Fijne Paasdagen!maak van pasen geen vreetdag

  • Voorgerecht: Gevulde champignons.  Ze zijn gezond en smaken heerlijk. Dit gerechtje doet het vast super op je paasdiner. Niet moeilijk om te maken en zo klaar.
  • Hoofdgerecht: Biefstuk met sugar snaps. Een wok gerecht, zo klaar en een feest op je bord.
  • Nagerecht: Gevulde kiwi. Afsluiten met een ei, maar dan net even anders lekker Pasen toch?

Geniet van al dat lekkere eten, van elkaar en van de vrije dagen.

Pasen is tegenwoordig bijna net als de kerstdagen een feest van veel eten. Nou zijn de kindereetcoaches van Spruitjes en Zo! dol op feestjes en op eten, maar…er is altijd een maar. teveel eten en de verkeerde dingen eten is niet slim. Natuurlijk, het is feest en af en toe mag je echt wel iets lekkers te snoepen nemen. Maar teveel eten is niet handig en hoeft ook helemaal niet. Kies iets uit dat jij heel erg lekker vindt en dat mag je die dag extra hebben. Is dat de paasstol, of de paaseitjes, of is dat het stuk gebak van de paastaart die je zelf gaat bakken?

Als kinderen overgewicht hebben is het belangrijk dat deze feestdagen geen vreetdagen worden. Laat ook hen iets uitkiezen dat ze echt heel erg lekker vinden en geef ze dat als extra op deze feestdag. Blijf daarnaast gewoon normaal eten. vragen over wat normaal eten is? Neem contact op met een kindereetcoach van Spruitjes en Zo! zij leggen het je graag uit.

Interessant? Delen met je vrienden ››